Agzas prātojumi

sapņi

trešdiena, augusts 10, 2005

dīvaini viņi. Parasti jau neņemu galvā, bet vismaz divos ir izrādījusies zināma taisnība. Tāpēc laikam kaut kur citā zemapziņas vietā nekā tur, kur viņi rodas, tagad jau tiek ņemti vērā. Un pat tik ļoti, ka šorīt pamodos no viena tāda un kādu laiku nevarēju aizmigt.
Īsumā tā, ka biju kaut kādā lielā salidojumā, tad atslēdzos un, kad pamodos, atrados pie kādas ārsta mājas. Uz turieni mani bija aizvedis ļoti uztraucies neīstais vecākais brālis, kas brīdi pēc tam ne no šā ne no tā (vispār droši vien, ka no uztraukšanās) atzinās mīlestībā.
Un tagad kraut viņam, jo šitā darīt nedrīkst - savstarpējās izturēšanās definīcijā tas iekļauts jau pēc noklusēšanas. Riktīgi izsita no samiegojušies cilvēka jau tā ne pārāk stabilā emocionālā stāvokļa. Sajūta tai brīdī tāda, it kā uz pusēm rautu.
Par laimi tagad viss ir atkal ok. :)

P.S.
{vai uzrakstīts ir vairāk nekā uzrakstīts?}

8 Comments:

At 10/8/05 12:55 pēcpusdienā, Blogger Juris Stūrainis said...

Izlasot rakstiito, uzreiz atcereejos savu otro miiljaako filmu - The Royal Tenenbaums.

 
At 16/8/05 4:19 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said...

Par P.s.: Pienjemu, ka es vareetu saprast, ja tur buutu rakstiits vairaak nekaa patiesiibaa ir!

Bet nesaprotu... neredzu pamatu... var jau protams buut ka esmu kaut ko palaidis garaam.

Bet patiesiibaa... Whatever! ;)

 
At 18/8/05 8:04 pēcpusdienā, Blogger Agzas said...

nu patiesībā ar PS bija domāts/jautāts, vai parasts cilvēks zem tiem pāris notušējumiem var saprast, par ko iet runa.
Ja tu esi tas, kas es domāju, ka tu esi, tad tu neskaities no "parastajiem" ;))

 
At 19/8/05 5:13 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said...

Nevar iisti saprast - Tu gribi, lai cilveeki saprot, vai arii tieshi otraadi!

Un ja nu es esmu tas, ko Tu domaa, tad Tavs sapnis noteikti paliks tikai sapnis... vismaz tuvaakajaa laikaa!

Taa kaa - buus labi ;)

 
At 19/8/05 6:25 pēcpusdienā, Blogger Agzas said...

labs jautājums/doma..
gribu lai daži cilvēki saprot, bet citi nē.

btw, pēc pēdējā komenta jau nu tevi var atšifrēt mierīgi ;)) :P

Par sapni beidzu uztraukties jau tai pašā vakarā un pat nevienu brīdi netaisījos tam ticēt. Bet paldies par mierinājumu ;).
Vienīgi nesaprotu, kāpēc tu uzrakstīji to piebildi..

 
At 25/8/05 10:43 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said...

Gadass, taa, ka cilveekiem (arii man) mainaas garastaavoklji un vienu un to pashu jautaajumu var sajust/izprast un attieciigi reagjeet, dazjaadi!

Un interesanti gan - kaapeec peedeejais koments mani atklaaja? Ja es nezinaatu, kas es esmu, tad vajadzeetu sameeraa daudz dedukcijas, lai izsecinaatu manu personiibu no shiem komentaariem :)))))))

Whatever!

 
At 2/9/05 6:28 pēcpusdienā, Blogger Agzas said...

tevi atklāja otrais koments. Ceturtais vienkārši pilnīgi un noteikti apstiprināja to, jo tikai viens cilvēks varētu tik noteikti pastāstīt man par šī sapņa īstenošanos.
Kapēc otrais? Vienā vārdā varētu teikt, ka stila dēļ.

 
At 13/12/09 10:09 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said...

Karloss Kastaņeda uzskatija,ka sapņi esot lidojums citā pasaulē,garu pasaulē (skat. viņa gramatu,kas veltīta šai temai- "Art of dreaming")

Diezgan out of topic,bet nenoturejos,nevelkot paraleles ar ezoteriskām tēmām :D

 

Ierakstīt komentāru

<< Home