Agzas prātojumi

duma, dumāka, visdumākā ;)... nja

otrdiena, janvāris 25, 2005

Jau biju sākusi domāt, ka varbūt neesmu pavisam duma. Bet šodien man atsūtīja e-pastu, kura dēļ tagad, iespējams, grūti aizmigt būs. Kāda nopietna IT kompānija piedāvā darbu - izskatās, ka par visu var vienoties. Bet man jau ir darbs, kas man patīk, vienīgi cita lieta - kādas tur ir izaugsmes iespējas savā sfērā un cik par to maksā... Lai kā negribētos atzīt, bet arī pēdējai no šīm divām lietām manā dzīvē ir pietiekami liela nozīme, lai tā dēļ mainītu pastāvošo kārtību.
Un tagad tik daudz visādas lietas galvā - iet, neiet, skatīties, mēģināt {bet es taču neko nemāku! draugi gan saka, lai neuztraucos - gan iemācīs}; bet kā tad ar tagadējo darbu - man tak tur patīk, tur ir labi, jauki, man patīk atmosfēra un es dievinu tos cilvēkus, turklāt es viņiem patiešām vajadzīga esu. No otras puses atkal - tas ir ļoti labs piedāvājums - ne kuram katram sūta uz nezināmu e-pastu tādus. Laba firma - pazīstama, viss, kas tur ir, izklausās ļoti labi {nu jaa, taa jau vienmēr, bet es ticu..}, savienojams ar mācībām, izaugsmes iespējas. Un pašai nav jāmeklē - darbs pats ieliekas rokās. Tikai jāpaņem. Un atkal - man negribas pievilt tagadējos kolēģus, nu negribas aiziet, es negribu būt tāda egoiste. {un atkal - draugi teica, ka datubāzi pašreizējajam darbam varbūt pat labāk mācēšu uztaisīt, paralēli strādājot citur. T.i. ideja par datubāzi man nav jāatmet}.
Pateiktu saviem radiniekiem, viņi noteikti būtu par aiziešanu bez vārda runas. Bet es tak neesmu tik ļauna!
Un žirafīte sēž stūrītī - maza, duma un nobijusies...

4 Comments:

At 25/1/05 2:23 priekšpusdienā, Anonymous Anonīms said...

Skat, ka neatnāk zinolis un nesabada mazo, stūrītī sarāvušos žirafi... Labāk lien ārā.

 
At 25/1/05 5:53 pēcpusdienā, Blogger Agzas said...

nu stuuriitii tomeer droshaak - tur zinolim buus gruuti iekaapt..

 
At 25/1/05 6:37 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said...

A viņš ar garo snuķi..

 
At 25/1/05 7:49 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said...

Zini, es īsti nesaprotu, kāpēc Tu tā pārdzīvo? Dzīvē parasti cilvēki nomaina vairākus darbus. Reti kam tā paveicas, ka var visu mūžu nostrādāt vienā darbā. Strādāt, profesionāli un atalgojuma ziņā augt.
Domā par savu CV! Tas ir svarīgi, skaties, kā tā jaunā vieta izskatās no CV viedokļa, kā būs pēc tās atrast jaunu vietu. Tas arī ir ļoti svarīgi.
Nedomā, bet rīkojies! Satiecies ar darba piedāvātājiem un nskaidro sīkāk, ko viņi no Tevis grib un cik Tev par to būs mēnesī. Vai viss būs oficiāli jeb kāda daļa aploksnē. Tas arī ir svarīgi - jo vairāk oficiāli, jo labāki sociālie nodokļi un lielākas iespējas tikt pie kredīta. Vai ir kādi bonusi, ja ir, tad kādi tieši.
P.S. Un nesauc sevi par dumu!!! Atradīsies Tavā dzīvē daudz citu, kas to darīs! Ja esi domīga, tad arī saki, ka esi domīga, bet duma - ne :))
p.ā.

 

Ierakstīt komentāru

<< Home